Science4Business | Ronald Voorn MSc, Promovendus
21388
page-template-default,page,page-id-21388,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.6,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

ronald

dr. Ronald Voorn 
Duurzaam Consumenten Gedrag en Merken

‘Ik zag veel bruikbare kennis in verschillende wetenschappelijke publicaties en dacht,

wat zonde dat daar bijna niets mee gebeurt in de praktijk’.

Ronald Voorn. Was bij Heineken o.a. wereldwijd verantwoordelijk voor de marketing van het Heineken merk en werkte ook in diverse landen als managing director. In 2011 keerde hij terug naar Nederland om weer te gaan studeren en behaalde in 2013 een master aan de Universiteit van Twente. Daarna werd hij vooral actief als consumer behaviour wetenschapper, docent en consultant met een focus op duurzaam gedrag t.a.v. merken. In 2023 promoveerde Ronald aan de UTwente op de rol die menselijke waarden spelen bij het keuzegedrag van consumenten.

Ronald vindt dat de wetenschap en het bedrijfsleven meer voor elkaar kunnen betekenen en zo is het idee voor de Science for Business Group ontstaan.